tisdag 31 augusti 2010

Lääängesen. Så kort och gott om allt - eller lite.

Shit, de här var längesen..
Och bara för att jag sätter mig här så vaknar min son.. Åh. :/

Tillbaka! Han får sitta här med mig en stund och mysa.
Men mer än 40 min ska han då sova, så får väl ta lite yoghurt nu och gå med vagnen.
Var in till Bollnäs en sväng, hade tänkt träffa Bea & Emilio, men dom bara sover och sover.
Så vi sket i allting och åkte hem igen.
Däremot var vi till Kilafors igår och hälsade på Caroline och Linus.
Och det var super trevligt. :) Pratade och lekte hela dagen, sen så åt vi mammor en smarrig kladdkaka. :)

För övrigt har de väl inte hänt så mycket, varit på ytterligare 3 st husvisningar, Niklas pappa har opererat sig.. Hm, osv osv.

Fått Röstkort.. Och vilka fan ska man rösta på?! Jag HATAR politik. Alla ljuger och får en massa pengar. Usch !! Men Moderaterna ska då inte få styra igen, så rösta måste man ju.

Jaja. Ska lägga ut bilder på våra små prinsar, Carolines och mins såklart.
Men inte nu, Elliot är grinig. Behöver sova mer, märks lååånga vägar. :b
Så tar kanske tag i det lite senare.
Sen har man ju inte alls hängt med i bloggandet längre, så är ju bra sugen på att kolla runt lite. Så får göra de sen. Niklas jobbar till fyra, och sen ska han iväg och jobba ännu mer.. :/ Suck !
Vi har inte fått några pengar denna månad, eller jag har.. 3000 nånting ?! Ska en hel familj klara sig på de ? Ne. Så Niklas blev less, han funderar på att sticka till Stockholm igen. Usch, mitt hjärta blöder.. Men men.. :(
Har fått Vi Föräldrar idag, ser att det står om "Hemma med barn- så får du råd!" kan ju vara bra att läsa de sen, och årets bästa vineroveraller. Nog för att vi redan köpt en, men men..
Måste kila.. Byeee !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar