tisdag 31 augusti 2010

Lite om idag, Tisdag.

Ligger nu utslagen i soffan.. Helt färdig.
Min son var inte lätt att hanskas med nu på eftermiddagen.
Gjorde verkligen allt för att roa honom, men icke-sa-nicke.
Så vi tog vagnen och gick en bra stund. Går att gå ganska långt här i skogen.
Men jag blir så rädd, gillar inte att gå här själv i skogen.
Är ju inte så väldans många grannar man har.. :b
Och jag är rädd för varg, björn, bärplockare.. Det mesta helt enkelt.

Såg precis ett avsnit av oth, one tree hill. Vilken underbar serie !
Ångrar att jag slutade följa det, men men.
Ska nog ta upp följden med min syster igen.
Igår var hon, mamma och mormor här och kollade på det Okända.
Älskar när dom kommer och hälsar på mig. Låg i soffan mot min systers rumpa, så som det alltid varit liksom.
Har slängt ihop lite mat, så köket ser minst sagt kaotiskt ut.
Tänkte ta reda på lite innan Niklas kommer hem, bara jag får sitta och vila en liten stund..
Tror Elliots tredje tand är på väg, därför det är såhär jobbigt nu..

Fan, nu är han vaken igen. (springer upp och hämtar ner honom)
Var ingen idé att få han att somna om, suck.
Får man ens säga fan när ens små barn vaknar ?! Ne, fy.
Men jag kände verkligen nu att jag orkar inte.
Han har knappt sovit någon eftermiddag idag. Men men, nu får han så lov att vara vaken tills han ska sova för natten..

Kollar Las Vegas nu, det är också en favorit.
Ska gå och koka potatis och nånting mer gott åt lilleman, sen middag idag.
Blir så när man sover såhär konstigt. :/
Får se när min kära sambo kommer hem, blir väl åtta eller nå.
Men ska man få nå pengar så måste man väl..
Ska ta och elda lite, regnet öser ner ute, och det känns lite små ruggigt här inne..
Sen så SKA jag iaf lägga ut en massa bilder, sen promenaden idag osv.

2 kommentarer:

  1. Hihi jaa vi har en sån men den älskar jag så den vill jag spara tills nästa barn :D

    SvaraRadera
  2. Det är typ en liten grej som ser ut typ som ett usb-minne som sätts in innanför huden för att hålla koll på hur hjärtat slår. Kikar ekg liksom.

    SvaraRadera