torsdag 4 mars 2010

Bollnäs city och Framnäs



Imorse kom mormor Catharina och hämtade mig och Elliot. Vi åkte en snabbis på Lidl och köpte nå billiga strumpbyxor som kan vara bra att ha när vi ska till fjällen.

Sen åkte vi hem till Ren där vi byte blöja och ammade. Sen lånade vi mormors bil och åkte ned på stan för att träffa Bea & Emilio. Blev lunch på Krokanen, mys ! Där träffade vi också Johanna, Melwin och Jossan och Alexander. Trevligt, trevligt !

Efter det tog jag & Elliot bilen till Frida. Och det var mysigt. Fick fika där och vi pratade massor ! Men dock inte tillräckligt, tycker jag.. Var så längesen sen sist så känns som om vi har såå mycket att ta igen.

Efter det åkte vi till mormors jobb för att lämna tillbaka bilen, och sen kom pappa Niklas och hämtade oss.

Nu är vi hemma och myser förfullt. Längesen vi kunde sätta oss såhär tidigt vid tv:n och bara mysa. Jag funderar på att städa lite.. Men är ju en dag i morgon också, så får se vad jag orkar.

Min syster skickade ett MMS på allt som hon handlat åt lille Elliot i Skottland.. Åh, herregud ! Det var en del det.. Saknar henne så ! Men inte långt kvar tills hon kommer hem nu. :)

1 kommentar:

  1. hihi, jag har fyllt pa med lite mer grejer nu ocksa (a) langtar efter er, men vi ses snart! PUSS <3

    SvaraRadera