fredag 19 mars 2010

Tvättar och tvättar..

Ja, jag vet inte hur många maskiner vi kört igår och idag.
Sen har vi ju lillmysen som spyr, kissar och bajsar ner alla kläder som mamma vill att han ska ha med sig, haha. Så då är det bara att tvätta om. Men nu så ska jag snart hänga det sista och sen tvätta lite täckbyxor. Sen så kan vi packa inför fjällen.
På söndag åker vi. Åh, va skönt det ska bli !!! :)

Jag och brorsan sprang en snabbis på stan idag. Träffade Elin, så hejade på henne och William och sedan träffade vi flickorna i familjen Norling. :)
Elliot har skrattat och pratat med sin mormor och gammelmormor idag. En sån lycka och glädje en sån liten kille kan sprida. :)

Nu har vi satt oss vid tv:n, blir lugnt en stund nu. Ska ge lillen lite mat och sen blir det en massa mys.
Imorn ska Niklas in till Bollnäs med hans pappa och fixa hans bil lite. Då passar jag och Elliot på att åka till gammelmormor, sedan Dollar för lite godis och sen blir det lite handling. Blöjor och sånt som kan vara lite extra dyrt i fjällen. :b
Sen hem och packa klart allt och lasta på släpvagnen. Vet inte hur vi ska hinna allt, men men..

Jag vet att jag är elak.
Jag rår kanske inte för det.
Men jag måste få säga vad jag tycker.
Jag kanske vill vara elak..
I såna fall är jag inte så elak som jag vill vara.
Finns mycket som jag skulle kunna/vilja säga/göra.
Hmf.. Så egentligen är jag ganska så snäll..
Medelsnäll kanske ?! Alltså alldeles lagomt snäll.
Jaja, jag är i allafall inge rolig att ha att göra med när jag är elak..

Go kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar