lördag 20 mars 2010

Familjen Frank/Eriksson är nu helt slut.

Nu är det mesta packat och lastat på släpvagnen.
Helt slut är vi här i familjen Frank/Eriksson. Just nu längtar vi som galningar tills imorgon då vi äntligen får bege oss mot fjällen. Ska bli så skönt och komma bort från allt en stund. Släppa alla tankar och bara få vara.
Eller jaa.. Fått brev från CSN, och jag kan bli återbetalnings skyldig. Kul. Not !!!
Jaja, ska försöka att inte tänka på det.. Fast det känns tungt. Mycket som "rasar" nu.
Men jag har båda mina familjer, som jag älskar över allt annat och de är världens bästa som alltid finns där och stöttar.

I morgon när vi kommer fram till stugan ska vi bänka oss i soffan och kolla på bandyn.
Eller om vi åker upp till Hotellet med våra vänner från Bollnäs och kollar bandyn där, är ju en Bollnäsbo som äger hotellet så hoppas dom sänder bandyn.

Nu ska vi packa det sista, ta undan disken och kanske städa av lite igen. Så det är fräscht när vi kommer hem, fast just nu får vi se om vi orkar.. Inte mycket energi kvar i kroppen just nu.

Ska försöka hinna med att uppdatera med lite härliga bilder från fjällen under veckan.
Ha det bra så länge, för det ska vi ha ! :)

2 kommentarer:

  1. Men det är lika roligt varje gång att höra, hih :) Ja mössorna är jättefina :) Jag har storleken 6-24 månader :) Den töjer lite på sig efter ett tag också har jag märkt. I början tyckte jag att den va lite tight.

    SvaraRadera
  2. Så synd :( Är första gången vi ska lämna bort Liam en hel dag också, man känner sig lite nervös =( Men förhoppningsvis går det bra. Jag lovar att hejja på Bollnäs ifrån er :)
    Ha så kul i fjällen ni med. Håll tummarna för Bollnäs nu :)
    Kram

    SvaraRadera