söndag 21 mars 2010

Söndagsmorgon och SM-final laddning och fjällen laddning.

Varning !! Se upp alla !! Bollnäs hulliganerna är lös !
Hade med mig mina Bollnäs supportergrejer in till familjen, så pyntade till dem lite innan de skulle fara ner mot Studenternas och vi vidare mot Lofsdalen.
Så det här är min snygga pappa & mamma. ;)Elliot var vaken den största delen utav färden hit. Här kollar vi på de vackra landskapen som vi passerar, ögonen går lite i kors. Haha, men så söt. :)
Sen lyckades vi få dit nappen, och då sov vi gott en liten stund.
Stannade i Sveg och gav Elliot mat, gick än på en resturang när Elliot ätit klart. Ställde oss och läste menyn, sen när vi skulle ta brickor blev det lite svårt. Jag med Elliot i famnen och Niklas med skötväskan (och den är enorm förtillfället) och bilstolen. Så jag gav som förslag att leta bord först och sen beställa mat. Ack vad dum man är, när vi gick tillbaks för att beställa hade Stockholmarna hunnit ifatt oss, och det var kö långt ut i korridoren.
Så det hela slutade med att vi åkte på OK och köpte med oss mat i bilen.
Allt detta tog oss säkert över en timme, det hade alltså gått betydligt fortare att åkt raka vägen till Lofsdalen.
När vi väl kom hit var det jätte dåligt plogat på parkeringen till våran stuga, så hur vi ska få plats med släpvagnen, vår bil och mammas och pappas bil blir en gåta.
Super mysig stuga iaf. Gullig på nå vis. Solen sken när vi kom hit och allt var så vackert.
Kollar på Wipeout nu och håller på att skratta ihjäl mig. Så himla roligt !!
Ska passa på att mysa lite med Niklas nu när lillen sover, så får vi se när övriga familjemedlemmar anländer till oss. :)
Tråkigt att Bollnäs förlorade SM-finalen, men tycker dom gjort det otroligt bra iaf. Så jag gratulerar dem till en andra plats, det var jätte bra gjort. :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar