tisdag 2 mars 2010

Längesen..


Ja, nu var det ett tag sedan..
Jag har verkligen haft fullt upp.. Men vad vi gjort vet jag inte riktigt.
Jag har varit på bandy. Åh, älskade bandy ! Så sjukt spännande.
Mathen i fredags var helt otrolig. Broberg är ju fruktansvärda, suck ! Om dom kunde lära sig att enbart spela bandy, men nej nej.
I Söndags var lille Elliot med på bandyn. Stod med han på magen hela kvällen, i bärselen. Hade jätte ont i axlar och rygg dagen efter, men det var det värt. För Elliot sov och njöt hela matchen.

Ikväll är det match igen mot Broberg borta i Söderhamn.
Hade verkligen viljat åkt !!! Men Elliot har varit lite grinig idag, så jag har ingen lust att åka ifrån honom. För tänk om han blir sjuk.. då behöver han sin mamma !
Så vi stannar hemma och myser ikväll. Helen har lovat att heja från mig också, så de är bra. :)

Har bakat bullar idag. Äntligen fick jag min bulldag. ;) Kanske bakar lite mer imorn.. Typ Tigerkaka och Drömmar, mums !!

Har börjat planera dopet lite.. Shit va svårt det är då ?!
Ska åka och kolla kyrka i helgen tänkte vi.
Tänkte lägga ut lite bilder på Elliot sen förra veckan, helgen och denna vecka.
Prinsen !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar