måndag 29 mars 2010

Storstädning av hela huset.

Idag har vi storstädat HELA huset. Jag har "vår" städat. Vart lite deppig när jag tittade ut genom fönstret imorse och såg att det snöade. Usch, det räcker nu !
Men nu är det riktigt fräscht och fint i hela huset. Storstädade badrummen och allt.
Så Elliot har fått legat på några filtar på golvet och tittat. :)
Niklas har varit hemma med oss idag, han var inte alls pigg idag.
Känner mig lite små svag jag med..
Igår var det riktigt slut med mig.. Vet inte vad det var..
Idag känns det något bättre, så det vänder nog.
Har beställt lite grejer åt Elliot, igen.. Tre ramar där man ska göra en fotavgjutning, ett hand avtryck och så ett foto. Sen Alfons Åberg set, alltså shorts och linne till sommaren och så en "overall".
Nu har jag kollat på Top Model för korta, det gillar vi. :) Hiih.
Älsklingen och jag gottade oss med Marängswitch, eller hur det stavas. Mums !! Det behövde vi.

Får se om det blir träff med Caroline och lilla Linus, Linda och lilla Tilda och Berit och lilla Tindra i morgon. Annars åker jag och Elliot in och går lite på stan och träffar mormor Catharina.

Tänkte lägga ut lite bilder sen fjällen.. Men allt krånglar så fort jag ska lägga ut bilderna. Så får se när jag orkar ta tag i det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar