måndag 11 april 2011

Bilder från gårdagen och så kort om idag..

Gårdagen. Var också en massa plockande då. Städade av tralldäcket ute och torkade av utemöblerna osv. Sedan gjorde vi mat, Niklas grillade. Jag och Elliot vispade grädde till efterätten. Mums! Efter maten så ringde det på dörren. Det var min mamma och syster som kom förbi med en liten present från Elliots morfar. En skottkärra med hink, spade och grejer. Elliot älskar den verkligen och kör runt med den hela tiden! ;) Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Han spelade även musik på systers telefon och lät den ligga i kärran medans han körde runt! Hiih. ;D Förlåt för att det stod fel tidigare!!!
Sen blev det fruktsallad med grädde för Elliot, vi större fick chokladgrädde, mums!









När mormor och moster åkt hem igen så myste vi på så gott vi kunde med en super trött kille som inte alls kunde vara stila. Här med den rosa "I love you" apan runt halsen.

Gooo rumpan!! ;D



Blev tidig kväller för mig. Eller halv elva, men då somnade jag vid tv:n när Niklas masserade mig. Niklas var uppe liiiite längre, kvart över ett eller nånting?! Hm..


Idag är jag seg i kroppen, det värker nästan överallt. Världens foglossning har jag också.. Men börjar bli lite bättre.. Var värst igår kväll!!

Idag har vi hunnit med stan, byte Elliots keps, köpte en mascara och provade stövlar. Sedan for vi ut på Wiklund´s där Niklas köpte nya arbetsskor.

Nu har vi ätit lunch och grabbarma sover sött. Jag borde göra dem sällskap..

Ska kissa, så kanske jag lägger mig en stund också.

Får se om jag packar iväg mig och Elliot hem till Linus och Caroline.

Anna och Wilda är också där, vore skoj och träffa dem, och så får barnen busa lite! :)


Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Skottkärran var faktiskt från Elliots morfar... men visst ;)

    SvaraRadera