söndag 17 april 2011

En (tokig) Söndag.

Hahahaha! Elliot trycker sitt söta ansikte mot mormor och morfars glasdörr. ;D Sedan försöker han sno kameran, vilket resluterar i några bilder tagna på honom själv.






En härlig pussmun bjöd han på, på sista bilden!

Älskade barn, jag njuter varje dag med Dig. Varje minut jag får spendera med Dig. Du ger mig så mycket glädje och jag känner en sån stolthet!

Jag är lycklig, och tack för att det är Du som gör det möjligt! Ovärderliga lilla barn, mammas hjärta!





Mamma och pappa kom hit på förmiddagen och hjälpte mig och E att kratta våran lilla gård. Sedan bjöd jag på kaffe och norrlandskaka, satt ute i solen och myste. E var så trött, så han fick lunch och sedan blev det sängen för honom. Mamma hjälpte mig hänga en tvätt, ute. :) Hiih. Och sedan gick dom hem. Jag la mig och vila en stund.




Sedan åt vi frukt när E vaknade, klädde oss och for till mormor och morfar. Där var Urban och Lena med barnen. :) Sedan blev det middag där. Har haft en massa sammandragningar nu under kvällssidan, min lilla mamma blev lite orolig. Haha! Men nu har jag duschat varmt så det har lugnat ner sig. :) Ska mumsa på en morot och kolla lite tv nu. God natt!





1 kommentar:

  1. Lika tokiga som vanligt ni :D
    Får se då om lille bebis bestämmer sig för att kika ut snart :D
    Kram!

    SvaraRadera