tisdag 20 september 2011

Buspalatset med Josefin, Linus och Caroline. :)

Medans Elvira sov på morgonen så tokade jag och Elliot oss. Jag sprang runt och vrålade och sjöng "Bollnäs GIF Bollnäs GIF". Sedan när jag blev trött och slutade så började Elliot "Maaama, mamaaaa. Iiiiif. Maama, iiiif." Jag blev alltså tvungen att fortsätta sjunga. ;)

Elliot är klädd och klar för Buspalatset med moster Josefin och kompisarna Linus och Caroline. :)
Bollhavet var ju en stooor favorit! Mammas sötnos!




Roligt att busa med kompisen Linus. :)


Rutschkana.. :DBygga med jättelegot var roligt! :)





Linus sa till mamma Caroline att han tyckte det var dags för fika, och det höll vi andra med om. Elliot valde en glass och jag kladdkaka, såklart! Ni som känner mig vet vilket kladdkakemonster jag är. Farligt värre! ;) Syster som är duktig och kör någon slags grej åt ingenting. ;o



Vill ge ett stort diplom till min duktiga dotter som var underbart snäll. Var med och tittade på när grabbarna lekte, sa inte ett ljud. Fick mat, jag satte henne i bilstolen (som hon vanligtvis hatar, den är ju såå äckligt varm). Men hon somnar där. Helt otrolig unge!

Tack mammas älskade lilla skatt!

Linus och Caroline, lika som bär här tycker jag då. ;)


Hamnade i bollhavet, igen. ;) Hiih!

Underbart att se sitt barn leka, njuta och ha så roligt! Då fylls hela mammas hjärta med glädje och lycka. :)

Sedan kom lilla Elsa, hon hade varit bra nyfiken på oss hela dagen, kom förbi lite då och då och sa "hej", hiih. Men när vi skulle åka hem fastnade Elsa och Elliot såhär, stirandes på varandra. Vet inte hur länge dom stod så här.. Sååå sött!


Kärlek vid första ögonkastet?!

Ja, vad vet jag. ;)



Tack bästaste Caroline och Linus för en trevlig dag!! :) Måste göras om snarast!!

Och tack älskade syster för att Du hjälpte mig med barnen, du är ovärderlig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar