söndag 25 september 2011

Fredag - Lunch på stan & 2års kalas

Lånade ut min lilla ögonsten till syster så jag och Elvira kunde luncha med tjejerna på stan.

Han och syster tog cykeln till gammelmormor och där fick dom lunch, pannkaka. :)


Är så ovant att vara ifrån Dig min skatt, känner mig halv då! Jag och Elvira smet ner på stan lite tidigare. Kikade bara på Lindex och Åhléns.

Men hittade denna bedårande klänning!

Kunde inte motstå den..

Min prinsessa är värd den!


Sen träffade vi Anna, Helen, Maria och Klara utanför Åhléns.

Gick sedan på Krokanen och lunchade.

Det var trevligt att se flickorna och prata lite med dem. Är ju så långt mellan gångerna nu.




Sedan skyndade vi oss hem, möte upp syster och Elliot som hade satt på sig skjortan.

Hade ner Elvira i vagnen och Elliot skulle åka cykel med moster.

Så han cyklade och åt vindruvor i ur sin lilla skål. :)


Efter vägen väntade Bea och barnen.

Så vi promenerade tillsammans till den här lille filuren, Melwin. :)

Han blev hela två år denna dag.

Sjuuukt vad tiden går!

Jag tycker det är lite sorgligt jag.. :/

Elliot åkte nöjt runt på en utav Melwins bilar,

medans Melwin och Emilio tjaffsade om det mesta. ;P

Inte lätt att vara liten!

Emilio hittade tillslut nånting annat att leka med, i lugn och ro. :)

Mammans trötte lille kille satte sig i soffan framför filmen bilar.

Melwin. :)

Haha, vet inte vad Elliot gör..

Han förlorade liksom halsen här på bilden.. Haha!

Bea och lille Elias fikar. :)

Tur min syster var med och hjälpte mig.

Vet inte vad jag skulle göra utan Dig!

Tack little sissie. :)

Viran är ju så snäll hon, men måste ju ändå ha hjälp att hålla henne osv.

Gick sedan hemåt, pratade länge.

Vände sedan och gick mot ICA för att hämta ut paket från H&M.

När jag kom hem kom jag på att Elvira inte fått mat sen vi lunchade på stan.

Klockan var fem då.. Stackars barn!

Och inte säger hon nånting..


Lill gumman! Usel kände jag mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar