tisdag 20 september 2011

Ner på staden & Promenad på bygden

Idag gjorde jag spagetti och tonfisksås/röra, det gillade mina pojkar. Jag tyckte också det var riktigt gott faktiskt! Efter vi städat undan all disk åkte vi ner på stan. Gick på Team Sportia och Elliot fick prova overallen som jag hängt undan åt honom. Han stod stolt i provrummet och speglade sig, snyggo!! Hiih. Så denna Didriksson overall blev det åt prinsen. Riktigt snygg! Tackar hans farmor och farfar för denna! :)


När vi parkerat bilen kom Loui och hans farmor gåendes. Pojkarna blev så glada när dom såg varandra! Och det är helt underbart att se hur bra Elliot klickar med denne härlige lille kille. Elliot sprang efter honom, och skulle göra lika som honom hela tiden! Och det är inte många som Elliot fästersig vid såhär. Loui skulle krama Elliot, sprang och la armen om honom osv. Så hoppas Loui kommer till farmor och farfar snart igen så dom får leka. För gud så söta de är ihop! :) Framåt kvällen klädde jag min lilla skrållunge och tog Elliots vagnen och gick ut och gick med syster. Verkligen skönt!!

Så skönt och få lite luft och prata av sig.

Jag älskar Dig syster och vet inte vad jag skulle göra utan Dig!




Sugen på Söderhamn i morgon.. Men vi får se vad vi hittar på. :)

Godnatt med er underbara!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar