tisdag 20 september 2011

Måndag - Ruskväder, vi shoppar regnkläder.

Ställde klockan denna morgon. Hade tänkt åkt på babysång, men fyy sånt väder! Gjorde mig klar tills barnen vakna och efter att de blivit bytt i stjärten, ätit frukost och blivit klädda så åkte vi och hämtade upp min mamma och min syster.
Shoppade fodrade gummistövlar åt Elliot, då han inte kan ha sockor i sina vanliga stövlar. Han fick välja själv, såklart! Så han valde de mörblåa med rött, se bilden ovanför, med en liten snögubbe på. Söta!

Jag köpte regnkläder. En mörkblåjacka och mörkblå byxor. Tänkte ta det vita, men jag köpte faktiskt regnkläder för att kunna vara ute med barnen, kunna åka och campa med mera. Då är vitt ingen höjdare! Jag vill kunna leka och busa på!


Sedan åkte vi på Ren och myste hela dagen. Satt i soffan och Elliot bäddade över oss med filten. Sen kammade han mammans hår så hon höll på att somna, goungen min!!


Syster och jag var ner på stan en vända. :)

Sedan åt vi hos min mamma och pappa. Var sånt ruskväder så orkade inte släpa mig hem med barnen och ställa mig och laga mat.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar