onsdag 14 september 2011

Vår vackra prinsessa 4 månader. ♥

Var det verkligen 4 hela månader sedan jag först höll Dig i mina armar?!
Du underbara lilla varelser som kommit till oss som en gåva från himmelen, mammas lilla ängel!
All den glädje Du skänker oss var dag. Hur Ditt lilla leende kan lysa upp ett helt rum, värma det allra kallaste hjärta, sprida en sådan lycka. Jag vet att Du kom till mig av en anledning, jag vet att det är en mening med att Du blev just min. Jag älskar Dig obeskrivligt mycket!
Mammas räddande lilla ängel!Hur vi fick ta hem den allra finaste skatt, här sitter du i Din bilstol för första gången! Du vackra lilla barn. :)Så liten Du varit. Så fort det har gått. Jag ber för att tiden ska sakta ner.. För det går för fort.. Jag hinner inte alltid med.. Usch, är så mycket känslor som kommer nu så gråter lite för mig själv. Snyftar och snörvlar för mig själv, Ni mina små hjärtan sover och pappa är ute med bilen. Jag njuter verkligen av tiden med Dig, med Din bror, jag njuter och älskar varje minut. Visst är det jobbigt vissa dagar, och jag kanske inte har all den ork som jag borde ha.. Men det är inte lätt att försöka vara den bästa mamman. Men det vill jag att Ni ska ha, den bästa mamman!
Så jag strävar, och jag försöker.. Jag gör så gott jag kan, och hoppas Ni kommer vara nöjda med det.

Det här är vår lilla Elvira idag. Världens goaste, gladaste lilla busfrö.

Hon pratar, skrattar, jollrar, dreglar, biter på händer, försöker ta tag i saker, vrider sig runt, nyfiken och vill titta på allt. En envis och bestämd liten dam som verkligen vet vad hon vill. Hon ler åt de flesta och är världens pussgurka! Älskar sin storebror, lyser upp så fort hon ser honom, ska ha koll vart han är och det syns att hon kämpar och skulle vilja krypa iväg och leka med honom.

Och Din bror älskar Dig mer än allt! Han sköter om dig som en mamma, så erfaren ser han ut. Ger nappen, gungar babysitern om du är ledsen, hämtar papper när Du spyr, pussar på Dig, vill hålla om Dig i soffan och mysa med Dig, han snusar på Dig och när Du var sjuk skötte han om Dig, klappade Dig på huvudet, kände om Du var varm osv.


Finns hur mycket som helst att skriva om Dig, om Er. Mina underbara barn! Ni är allt, och mer ändå!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar