tisdag 25 januari 2011

22 Januari, Grattis älskade syster!

I Lördags fyllde min lillasyster 19år. Trodde jag var typ nitton, meeen så fel man kan ha. Tiden har gått och man är riktigt gammal nu. :b Hela 21år. Vad har jag gjort alla dessa år?! Vart tog dom vägen?!
Stort Grattis till min älskade syster. :) Åkte dit på eftermiddagen, efter vi skruvat upp en massa på väggen och plockat upp lådor.
När vi kom dit möttes vi av en mycket pigg Moster Josefin. ;D
Fick en god tårta och jag åt TVÅ bitar, och tog bulle och åt av alla kakorna. Jenny! :s
Elliot ville inte ha fika, så han fick äta banan. ;) Lustigkurre!
Mamma bjöd på en ny maträtt, var bland annat kött, potatis, paprika och lök som varit i ugnen med någon marinad. Var hur gott som helst! Med en god sallad och dressing som mamma gjort. Mums!

Bilderna nedan är på lill snyggingen som varit på kalas.
Kommer i högsta hugg med vattenpasset, så hyllorna blir raka.







Blir sur på mamma som springer med kameran hela tiden. Haha. Förlåt för drygmorsan!


Så här blev det med våra hyllor i vardagsrummet (bilden nedan). Ovanför mitten ljuset står det "Fånga Dagen", men syns inte riktigt på bilden.Riktigt mysigt!!! Älskar vår lägenhet!
Och som vi sagt tidigare, vi verkligen stormtrivs!
Niklas huvud blev också med på bilden, haha. Hans nya Fox-keps. Också snygg!
Ska börja med ritning för vår altan, får se om den blir godkänd så vi får bygga till våren. :)




1 kommentar:

  1. Det är en dagmamma som heter Eva-Lena och jobbar ute på heden :) Syrran gick där så tänkte söka där till Liam och nästa bebis =)

    SvaraRadera