måndag 3 januari 2011

- Ensam.

Sitter här i min ensamhet..
Är super tråkigt faktiskt.. Men men.
Inte ska jag gnälla över det.. Finns ju dom som har det värre.
Elliot håller på att somna, ligger uppe och knorrar.
Vid två var vi i Bollnäs och hämtade uppe Jakob och Erik.
Dom ville ha skjuts till Elgiganten och Expert.
Så då passade jag på att ta hjälp av dem när jag skulle på Colorama och hämta ut tapeter.

Åkte hem till familjen på Ren och fick mat. Var där ända tills kvällen. Kollat i kataloger. :)
Men har redan beställt en massa från H&M. Men blir kanske lite mer nu. ;)

Ska kolla på Familjen Annorlunda sen, wiiie! :) Så mysiga familjer det tycker jag.
Men jag ska absolut inte ha så många barn själv.
Jag tror man måste vara väldigt speciell som förälder för att orka och hinna med alla barnen. Och jag tror inte jag skulle klara det helt enkelt.
Men är så mycket kärlek i de där familjerna, så mysigt att titta. Men favoriterna var ju dom från Älvdalen, och dom verkade inte vara med?!
Får se.

Kanske tar mig nå gott. Som några "musse-toast", eller glass. ;)
God kväll!

3 kommentarer:

  1. Ja dom är väldigt lik varandra faktiskt.. Fast Hugo har rundare Huvud än Alfons. Men dragen är JÄTTELIKA :D
    Hur är allt med er? :)

    SvaraRadera
  2. Nu när ni flyttar hoppas jag att inte pappa Bengt river fel vägg. Ha det så bra och kräks inge mer. Hälsningar Sven Woxberg.
    Ps. Har inte Niklas något för sig kan han komma till Segersta och skotta tak. Hälsa mamma, pappa och resten av familjen!

    SvaraRadera
  3. Va ett tag sen jag kikade in din blogg :) Kul att du har gjort om lite & att du börjat skriva igen!

    Hoppas allt är bra med er. & dej o magen!
    kram louise :)

    www.dockidoc.bloggplatsen.se

    SvaraRadera