tisdag 11 januari 2011

^^^ Gjort en del iaf..

Idag upptäckte jag några obehagliga utslag på min son.
Han har haft några små prickar på magen.. Men nu var det inte vackert!
Och inte lite, utan en hel del. Magen var täckt. Vid blöjkanten var det hemskt. Han hade i hela pannan, lite på näsan och lite på överläppen.
Och jag vet inte vad det är. Och att inte veta vad det är som är fel med ens barn är hemskt, att inte veta om det gör ont, kliar, svider osv.
Han har varit väldigt gnällig idag. Men är ju tänder på G också.. Så hur ska man kunna skilja de åt?!
Jag är ju super känslig mot det mesta. Apelsin, parfym, tvål m.m. Så funderar på om han reagerar mot sitt nya shampoo.. Jaja. Tycker det har dämpats nu mot kvällen, så får se i morgon.

Gick iaf inte att ha min son vaken idag. Han var så gnällig och inget dög. Så då la jag honom, för vi har sovit lite små dåligt inatt, och mycket riktigt, han var rätt slut. Sov i minst tre och en halv timme. :O Tappade räkningen där efter ett tag.
Så passade jag på att köra på som f*n här hemma. Körde två tvättar, hängde en. Skruvade ner typ allt från väggarna, drog ut en massa spikar, vek tvätt, hann äta.. Ja, jag hann hur mycket som helst kändes det som. Skönt! Känt mig lite stressad över att vara själv med alla lådor här hemma. Men nu ligger vi ganska bra till. Skulle egentligen packat ännu en låda ikväll. Men min kropp skriker efter vila. Och ryggen vill inte alls. Foglossningen äter upp mig!

På eftermiddagen åkte vi in till Bollnäs. Parkerade och tog med moster Pin och vagnen till ICA, postade brev till Försökringskassan och så hämtade jag ut Elliot´s nya Adidas jacka. Typ lika som mamma har, fast min är svart med vita ränder, men samma material liksom. Och så pappans Fox keps, snygg var den!
Åt hos familjen. Sedan tog vi med morbror Jakob till Renskullen, jag sprang in till lägenheten en sväng, mätte lite saker, och sedan handlade vi lite snabbt.

Nu har jag väl inte så mycket mer att säga.
Får se om vi åker till Kilafors i morgon och åker pulka med Caroline och Linus. :)

Kram på er.

1 kommentar:

  1. Stackars liten! Hoppas utslagen är borta nu och inte kommer tillbaks något mer!
    Och se till att vila också, förstår att det är mycket nu i och med flytten, men glöm inte bort dig själv!

    SvaraRadera