söndag 2 januari 2011

- Pysslar på med allt möjligt..

Fixat lite med bloggen.. Lite svårt att se vad det står.. Jag vet!
Men men, nu får det vara så här ett tag. Vill ni läsa så får ni helt enkelt anstränga er lite extra.

Idag fick jag en super lång sovmorgon, till halv elva. Tack älsklingen min!
Elliot sov mellan 9-11 han också.

Efter det gjorde jag ugnspannkaka som vi åt till lunch.
Och sedan gjorde vi oss i ordning ock åkte in till Bollnäs.
Handlade korgar på Jysk, ska ha till vårt nya badrum. :)
Sedan for vi på Dollar, där blev det glödlampor och annat behövligt.
Karlssons hittade vi en pärm som vi ska ha Elliots alla papper i, måste ha ordning nu när vi ska flytta till mindre. Två dukar och lite kalasgrejer inför torsdag då vi och mor- och farföräldrar ska fira 1-åringen Elliot. :) Vi skjuter på kalaset för släkt och vänner.
Så får dom komma i slutet på månaden då också lägenheten är klar. :)

Bakat nu på eftermiddagen, Dumle-kakor och Snickerskakor.
Sedan slängde jag ihop lite tacos.
Elliot sov ända till sex nu på kvällen, så han fick bara gröt och banan.
Sedan har vi lekt här, rottat i lådor osv ända till klockan halv nio då han var redo för sängen. :)

Jag och Niklas tittar på Arn. Gillar såna filmer!
Måste väl snart lägga oss eftersom han ska upp vid fyra inatt och åka till Stockholm igen..
Men han kommer hem på Onsdag! :) Då blir det att pynta lite inför kalaset. Baka tårtan. Hiih.

I morgon ska jag in på Colorama och hämta ut våra tapeter som vi beställt.
Spännande!!
God natt så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar