måndag 17 januari 2011

- Bollnäsbo!

I helgen har vi nu sovit på Renskullen.
Och om vi trivs då! Vi älskar det här. :)


Och Elliot är helt galen i sitt rum. Går och ska visa alla det.
Leker där HELA tiden. Tittar på sin matta och gardiner och "krafsar" lite på dem.
Så stolt!
Och vi blir stolta, vi har lyckats så han trivs. Och det värmer så otroligt i hjärtat!
Vårat sovrum blev också bra, mysigt och ett väldigt behagligt rum. Trivsamt liksom!
Tänkt lägga ut bilder. Bara vi får bort de sista två kartongerna, och så är det någon hylla som ska upp.


Min familj har varit här och hjälpt oss i massor nu också, fast tapetseringen och målningen är klar. Packat upp lådor och diskat, städat m.m. Är så otroligt tacksam!


Idag var mamma och min mormor hit. Vi plockade lite bara och dammsög av, igen. Tvättat två tvättar har jag gjort. Och provat våran tummlare nu.


Brorsan är här och gör mig sällskap.
Kollar på Halv åtta hos mig, sedan blir det Familjen Annorlunda och avslutar med Det Okända.
I morgon ska vi nog gå en sväng på Erikshjälpen med min mamma och mormor. :)
Har nog tappat min telefon.. Suck!!! Måste försöka leta den igen..

God kväll.

1 kommentar:

  1. määähn, bor ni också på ren ? :) hehe kanske möts med vagnarna ngn gång då, bor ju på bergsveden vi :)

    SvaraRadera