måndag 18 juli 2011

Åååh, hjälp.. Så kluven!

Ja mitt samvete håller på att äta upp mig!!

Jag var ju, eller är, så sugen på att gå ut till helgen på yran.
Skulle vara så kul och ta någon cider, gå ut och träffa lite folk, prata och dansa lite.

Men samtidigt så känner/tänker jag hur jag ens kan tänka den tanken med ett litet barn på två månader?!?

Samtidigt känner jag att jag är väl inte så hemsk.. Jag tar mina barn i första hand jämt, dom är det viktigaste för mig!! Och jag är med dem, tar hand om dem tjugofyra-sju.
Vilket jag trivs med och älskar att göra!

Så varför skulle inte jag, en enda gång, få unna mig lite egentid och roa mig?!

Vad är okej?!
Kan man gå ut en kväll eller är det för egoistiskt?!

2 kommentarer:

  1. Ut och ha kul en gång, det be behövs ibland :)
    Känner precis lika, har varit ut 2-3 gånger på 2½ år. Man känner sig så dum att lämna barnen hemma och gå ut, men man behöver ha kul ibland också, men det är lätt att glömma det =/
    =)

    SvaraRadera
  2. Ut med dig tjejen! Det förtjänar du helt klart och är det någon helg du skall unna dig så är det väl den här helgen!

    SvaraRadera