tisdag 19 juli 2011

Elvira tar flaskan galant!!




Tack alla som kommenterat och sms:at till mig!!


Elvira tog flaskan som ingenting ikväll, vilken tjej! :)

Jag blev så glad!

Nu har ångesten över det försvunnit iaf, och det känns lite lättare att jag kanske går ut på lördag. Lite, lite lättare känns det!

Sen har ju alla skrivit så bra anledningar till varför jag borde gå ut, att man är värd det, och behöver det. Så det känns mycket lättare.


Så nu lutar det åt utgång! ;)


P.S. Gjorde även fotavtryck idag på mina små ögonstenar! Viktigt med minnen!!

1 kommentar:

  1. Ja man är faktiskt lite sugen på att gå ut, men det är ju så besvärligt när inte Linus tar flaskan. Jag försöker och försöker, tränar med både napp och flaska. Har nu börjat med smakportioner och det går iallafall bra =)
    Men vi får se, kanske ses vi på lördag, på parken =)

    SvaraRadera