måndag 4 juli 2011

Våran dag i bilder. :)




Vi borstar tänderna. Så söt är min lilla guldklimp när han står på tå och ska spola vatten och spotta. :) Sedan gör han "onda ögat", som vanligt blir han lite less på mamman med kameran. ;p



Gapar duktig, men lite för försiktigt, tänkte visa sina tänder.. Men, dom syns inte. Men söt ändå! :)


Efter E sovit middag åt vi frukt och sedan tog vi bilen och lämnade ut ytterligare några dopkort. :) Sedan svängde vi in hos mamma där vi var ute och lekte med hinkarna.

Då kom också Elliots faster Carolina och hennes blivande man Carl (Calle) och han bror Max. Blev lek i raggarbilen. ;)

Sedan slängde vi oss hemåt och kastade ihop lite mat. Fiskgratäng och potatis.

Sedan dök min farmor och farfar in. Fick present till Elvira, tack o tack! :)

Hann inte mycket mera då vi lovat att åka till Rengsjö, så jag lovade farmor fika en annan dag. Slängde oss i bilen till Rengsjö där Niklas skulle skruva ut nå ljud ur bilarna och leta baslåda att ge till min bror.. :p Haha. Medans så fikade vi, Elliot busade med faster osv. :)


Nu har jag slängt ihop en Snoddaskaka då vi får främmande i morgon av Frida och hennes mamma Lena, skojj skojj! :))

Lite bilder på min góskrutta!

Sänder även en tanke till Frida, Robin, Kevin och lille Philip.. Fy fan! :(
Ler när mamma myser med henne.. Mammas tjej!!!!! :D





Trollungar, jag ÄLSKAR er!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar