måndag 18 juli 2011

En regnig dag med Loppisar.

Fick lång sovmorgon idag, ända till tio. Elvira vaknade sju, så då ammade jag henne och byte blöja, men sen somnade även vi om direkt. Så underbart skönt!!
Igår natt sov hon från tio till halv sju, och Elliot från halv åtta till nio! Underbara små barn!!
Myste på och åt frukost i lugn och ro. Sedan klädde vi oss och åkte till min familj.
Jag, syster, bror, mamma, mormor och Elvira tog två bilar och åkte ut för att leta Loppisar.
Niklas, pappa och Elliot åkte och skruvade klart bilen. Så i morgon ska den besiktas och sedan blir det annons på blocket.
"Hålla handen, maaaammaaaa!" Hiih. Min super söta son i sin dinousarie regnrock och så sina döskalle stövlar. ;) Tuffingen!



Stannade en kvinna med hund och berömde honom. ;D Haha!

Han älskade då regnet idag.. Hoppade i vattenpölarna på vägen till bilen och busade på.




Hittade lite små roliga saker på Loppisen iaf..

Slängde ihop spagetti och köttfärssås, sedan kom mamma och pappa till oss och passade barnen. Dom tyckte vi skulle få en stund för oss själva och handla lite..


Handlingen gick fort.

Eller ja, träffade Jocke, Helen och Eila. Så stod och prata ett bra tag. Sedan kom också Frida och Anna. Och prata är ju alltid roligt. :)

När vi kom hem var även min bror och syster här.

Brorsan stack med epan och vi andra drack lite kaffe och pratade.


Nu har jag tagit mig en riktig långdusch. Niklas satt vi datan och Elvira somnade sött hon med. Så då passade jag på! Elliot sover ju sen länge.

Var skönt med lite egen tid, spelade musik och dansade i duschen. Sånt som man måste göra ibland för att "rensa" lite energi eller vad man ska säga. :p


Får se vad det blir resten av veckan, Niklas verkar ha fullt upp iaf.. :(


Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar