måndag 18 juli 2011

Söndags Bingo med gammelmormor & mormor!

Fick ett samtal på eftermiddag med order om att jag och Elvira skulle med på Bingo.
Haha. Hade varit hemma själv hela dagen med barnen då Niklas skruvat bil, precis som i fredags och i lördags var han på svensexa, så varit själva hela helgen.
Så för lite omväxling så åkte vi med på bingo. :)
Elliot pussar lillasyster hejdå. Älsklingar!!!!


Elvira i gammelmormors volvo.. Var knappt så bilbältet räckte runt barnstolen. ;o Haha!


Började bingon med att bajsa ner sig. Men som tur var så var vi tidiga, så hann byta. Sen sov hon snälla hela bingon. :)





Gullhöna!!! Blev tyvärr inga pengar. Eller min mormor vann lite som hon gav till mig och mamma. Min gulliga mormor!

Men jag var skyldig mamma pengar, så hon fick allt.

Men nästa gång ska vi ta hem 10 000kr eller nå. ;)




Hade börjat skymma när vi begav oss hemåt.

Men var en mysig kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar