fredag 15 juli 2011

just a normal crazy day in our lifes..

Elvira har plockat fram surläppen. Haha, såå söt!!! Egentligen brukar nederläppen hänga ut, men nu hade hon dragit in den. ;) Söt smulan!

Elliot och jag tokar oss vid våran fruktstund idag. ;D

Mumsade banan, päron och melon!

Vill vara nääääääääära! Haah.

Han är så himla olik sig på dom här bilderna. ;)




Skrattar och tokar sig. Jag skrattar också! Herregud vilket charmtroll Du é unge!! ;)





Kärleken till Dig, till Er, går inte att beskriva!



Pappa Niklas har varit och skruvat hela dagen. Så vi har bara myst på hemma. Lekt en massa på Elliots rum, tvättat och plockat i ordning och gjort fint för helgen här hemma.

Slängde ihop en Moussaka, orkade inge annat, sen ääälskar Ellepelle det så blev en perfekt fredagsmiddag. ;)

Stack sedan och handlade, och sedan hamnade vi hemma hos min mor och far.

Blev tvungen och svänga förbi och se hur de fått de med nya tv:n och om-möbleringen.

Var kanon fint!


Elliot skulle ha på sig mormors läsglasögon. Haha. Gick runt med dem länge och charmade oss. ;) Haha! Sedan dukade morfar fram chips OCH gav Elliot. Vilket var första gången han fick testa det. Och han älskade det, såklart!

Sedan kom morbror Jakob och han hade me sig dip. Och det älskade Elliot ännu mer. Nam, naam!! Stod han och sa till alla oss och bara mumsade på. Med samma chips skottade han in hur mycket dip som helst i sin lilla mun. Fräscht och mumsigt värre! ;) Haha.

Hur dom ställer till dom där! ;p Men dricka sa jag nej till.

Jag kanske är lite för hård med sånt där??

Jag vet inte..

Men jag tycker verkligen inte han ska behöva äta och dricka en massa sånt.

Varför ska man det när man bara är 1½ år?!?!

Har tänt en massa ljus nu och har myst en liten stund.

Kom sen på att jag måste fixa fram text och noter till dopet. Hjääälp! Hur man nu hittar de?! Jaja. Två super söta tjejer som ska sjunga på dopet, Jakobs kompisar! :) Tur man har ibland, hiih.

Ne, nu ska jag göra klart här så man får mysa lite mera innan man somnar.

Super trött idag. Men sånt väder. Men jag klagar inte, blir ju alltid lite extra mys då.


Kram på Er!

1 kommentar:

  1. Du är inte ensam med att känna dig "hård" över vad de äter. Vi var lika mot Liam , han drack varken saft eller åt fikabröd eller liknande förän han var nästan 1½. Nu har han dock smakat det mesta utom godis, men bara smakat det är inget han får en massa av :) Men jag ser det som dig, till vilken anledning ska ett litet barn äta en massa chips, godis och sådant. Men det är såklart att alla tycker olika :)

    Ja ska bli skönt att åka ifrån sverige, men vad läskigt att lämna Liam hemma. Men Jimmy är ju hemma så det går nog utmärkt, men jag har ju aldrig varit ifrån honom så länge förr. Förstå vad man ska längta.
    Ja det stämmer nog att du såg dem, han fick sova där i torsdag eftersom jag och Jimmy gick på bio och det blev lite sent så han fick stanna kvar där :)

    SvaraRadera