onsdag 13 juli 2011

Semester för Niklas!!!

Pappa är här och kollar på fotboll med Niklas. Jag har tagit mig en lång dusch, lät silverschampoot värka eftersom jag är lite gul i håret. Men det gör inge! :)
Äter chips och mumsar choklad, fy fy! ;)
I morgon sticker jag och virepiran med mamma och syster till Gävle. Ska bli skönt att bara ta hand om ett barn en dag. Nog för att jag älskar att vara hemma med båda mina barn, och dom är ju snälla och så.. Men ändå!
Hoppas man hittar nånting roligt. Men blir väl åt barnen, såklart.. Haha!
Var förbi hos Bea och barnen och hon var snäll och lånade ut deras vagn. Vi sålde ju våran crescent combi vagn. Men Bea är snäll hon, tack för att du finns och alltid ställer upp!

Elliots myggbet sen helgen, sitter ¨på hans lilla överarm.
Blir väl allergisk som mamma sin. :( Sväller upp som bara den, får feber och yrar. Inge vidare!

Mina älsklingars små fötter! Har myspys i sängen. ;D


Elvira håller mammas finger. :)



En trött mor och dotter sover gott i soffan.. Gud vad jag älskar Dig och Din bror!


Tok morfar med virepiran. ;)


"Men mamma, vad gör du?!"

Pratar och jollrar.. Försöker nästan krypa iväg. Vildebillsan! ;)




Eller busfia kanske vi ska säga istället?! :)



Var väl allt för den här gången..

Eller jaa.. Niklas har fått sin semester nu!!! Tack och lov. ;)

Hans förstå nånsin sen skoltiden! Hiih.

Gud vad vi ska mysa och ha roligt.

Furuvik med familjen T står på schemat, sen en massa annat sköjj också!


Puss på Er!


1 kommentar:

  1. Åh vad söta dom är dom små charmtrollen :D Och jag tycker Elvira blir sååå lik sin lilla storebror hihi :D Kram på er

    SvaraRadera