fredag 8 juli 2011

BVC och Söderhamn!


(Gammal bild på mig och mitt kusinbarn Melvin.)
Ja, idag var vi på BVC med lill skruttan. Eller vi och vi, det var bara jag och Elvira.
Blev en stressig morgon då Elliot sov ända till tio. Och 10:45 skulle vi vara hos sköterskan.
Mycke att bära hade jag idag så lill hjärtat ramlade utför trappen. :( Fan, vad det gjorde ont i mammas hjärta! Åh, typiskt! Men det gick rätt bra, han slog i ena sidan på näsan och så kinden. Så rätt blåslagen ser han ju ut.. Men men. Inte alltid en mamma hinner med..
Iaf så väger vår lill skrutt, eller stor skrutt kanske man borde säga, 6000 gram. ;o Haha, hör och häpna! Och är 59cm lång. Så hon är knappt bebis längre... Gick ju på tok för fort! :(

Niklas var också med på den här tiden.. Tror bilderna är från 2007. ;)



Gammal bild på mina kusinbarn Albin och Filip. Bröderna Runesson! ;) Så söta. Killen till höger, alltså Albin, blev hela tio år. Guuud vad tiden går!


Melina och Melvin när jag fyllde tjugo, så är ju något år sedan det också. Goungar!


Efter BVC stack vi till Söderhamn iaf. Jag, mina barn, mamma, syster och bror.

Jakob åkte i våran bil, och Elliot höll nog på att kackla sönder öronen på honom. ;D Haha!

Fick god tårta hos kusin, en massa prat och så mys med barnen. :)

Sedan fick man kolla i kusins Gårdsbutik. Åh, så fina saker! Blev att man handlade lite grejer, bla en duk, tre ljusstakar, ett kors, tre dekorations fjärilar. Allt i shabby chic stil liksom. Såå snyggt! Tagit en dusch nu på kvällen och fixat lite här hemma. Mys! :)



Har fått vår tredje p-bot, tror ni det är roligt eller?! NEJ!! Men men. That´s life!

På bilden ovan sitter en liten Melina och mumsar på tårta, bilden är tagen för lite mer än ett år sedan. Sötunge! :)


Nu ska jag krypa tillbaka ner i soffan. Choklad, chips och en Niklas och en Elvira väntar. ;) Inte hela fel.

I morgon blir det grillning med Helen, Jocke, lilla Eila och Anna och Jimmy. Trevligt! :)

Gokväll allesammans!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar