fredag 15 juli 2011

Gävleshoppingen!

Hade en helt underbar dag igår med min mamma, mormor, syster & dotter.
Tog det lugnt och myste runt i butikerna. Åt en mumsig laxsallad och sen på eftermiddagen innan vi skulle hoppa på tåget tog vi oss en fika. Jag åt världens godaste jordgubbsbakelse! Alltså halleluja så god den var!!
Hittade även lite till mig själv en rosa prickig klänning som min syster älskade, NOT! Haha, men jag tyckte att det spelar väl ingen roll vad jag har på mig när jag är hemma och myser med mina barn?! Hittade en tunika, en rosa randig tröja och så leggins.
Blev även ett par Adidas byxor till Niklas, snäll som jag är! Dock inget till Elliot då han har såå himla mycket kläder nu.
Elvira fick ett par ljusa jeans, världens sötaste bolero, två blommiga bodisar, prickiga leggins, två Hello Kitty tröjor och så super söta strumpor!



Niklas och Elliot spenderade gårdagen med min pappa. De hade lekt ute, åkt raggarbil, hälsat på pappas morbror Alrik och lite sånt.

Får se vad helgen har att erbjuda.. En massa regn som det ser ut.

Men inte helt fel det heller. Mysa med massa, MASSA ljus! Love it.


Niklas är just nu och skruvar bilar, så vi kan sälja dem snart! Kan ju inte ha så här mycket bilar som bara står. Oj oj. Dock tar det emot att behöva sälja våran fina BMW, men men! Man kan ju inte ha den för att titta på heller..

Ska väl iväg och trängas med folk sen i mataffärerna, brukar ju alltid vara så sjukt mycket folk innan helgen. Men vad gör man när brödet är slut och sockertarmen vill ha sitt?! ;)


Hörs kanske nå mera?! Puss så länge!







1 kommentar:

  1. Var år och dagar sedan vi var på järvzoo men det var jättemysigt :) Men är faktiskt väldigt dyrt att gå in, 175:-/per, men barnen går ju gratis. Men finns inte så jättemycket djur att se där :) Men är iallafall mysigt där, skönt att göra något istället för att bara sitta hemma :)

    SvaraRadera