tisdag 3 maj 2011

Bilder på E sen förra veckan och så magen v. 36-37 ♥




Älskade lilla gullunge!!

Sitter här i bilen på väg till mormor & morfar.

Säger åt honom att visa sina fina tänder (ville få honom och le).

Men isället pekar han in i munnen och visar dem. ;D


Ja, och som ni alla kan se.. Här är min jätte mage!

Badbolls Jenny.

Det är typ "oj, här kommer det en mage" "ne, men se där kom Jenny".



Jag har aldrig varit gravid så här länge.. Och jag vet jag gnäller mycket nu.

Men det gör fan ont att vara såhär stor.

Man stuttar i allt handfat, matbord, frysdiskar på affärerna m.m.


Men återigen så ska man inte klaga.

Jag har kunnat blivit gravid, så jag ska vara evigt tacksam,

för det är inte alla som får uppleva det..



Hos mormor & morfar, ute på altanen.

En trött liten myskille! :)




En dag då vi promenerar tillsammans. :)

Alltså storkillen.


Är inte det minsta lilla bebis eller nånting längre.. Han är en riktig grabb!


Fort gick det.. :( Lite för fort tycker mamma..


I bilen.

Pekar på mobilen.. "Snääälla mamma, sluta ta kort nu.."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar