fredag 20 maj 2011

Första turen med syskonvagnen, stan. ♥

Våra älskade, älskade små barn! Som två små änglar, ni är otroliga. :)
Tog dom i vagnen och promenerade ner på stan. Båda somnade snällt!


När vi kom ner kikade vi runt lite och sedan åt vi på Krokanen. :) Mys!
Ansträngde mig dock lite väl mycket för fick rätt så ont i magen på vägen hem...




Gick förbi mamma och fick kaffe och så lekte vi ute.

Jakob kom med Eric på vespan.. Och förresten så klarade Jakob epa-kortet i Onsdags så nu åker han runt i en volvo. Stooooort GRATTIS till min älskade lillebror! Shit vad stor han blir. Fick se honom sitta bakom ratten idag för första gången.. Shiiiit! Är ju min lilla, lilla, LILLA, lillebror!


Efter pappa kommit hem bestämde vi oss för att beställa hem lite mat.

Skönt att slippa stå vid spisen i detta väder! :b

Syster befinner sig för den delen i Grekland med sina tjejkompisar, är inte nå avundsjuk.. :b

Åt där och lät sedan mormor och morfar snusa lite på lill skrållan. Sedan skjutsade mamma hem mig, så jag hade ganska ont i magen.. Och Niklas sprang typ hem med vagnen.

För vi väntade nämligen främmande: Anna, Helen & Jocke!


Riktigt roligt att träffa dem och få prata av sig med dem och så. :)

Helen var rund och fin, snart dags för dom också! ;D Hiih.

Hoppas vi ses snart igen! Och tack för den urgulliga koftan!


Nu ska jag försöka hinna med lite mys i soffan med Niklas och Elvira. :)

Kanske en H&M beställning?!?! Hm..

Godnatt! :D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar