söndag 22 maj 2011

Lördag med grillning, bilder på Elvira 1 vecka.

Tog vagnen tidigt på förmiddagen och promenerade till ICA träffen för att posta brev till Försäkringskassan och Skatteverket. Nu har hon fått sina fyra sista siffror och ett fullständigt namn, Margot Jenny Elvira Catharina. :)
Gick sedan hem till min familj på Ren som precis klivit upp. Kom ut i nattlinne och kalsonger, haha. ;D Vi lekte och myste på. Blåste mycket denna dag, och det var lite tråkigt!
Bestämde oss sedan för att grilla där.
Lill virran sov gott ute på altanen. Handen i ansiktet ser riktigt kvinnligt och vackert ut. Lill sessan!! :)

Efter grillning och en härlig, somrig efterrätt gick vi hemåt för en myslördag. :)
Trötthönan sov sött i mammas famn. Helt underbart!!



Hann såklart inte fotografera exakt det jag ville. Men på bilden ovan så ligger hon ofta. Fast då med fötterna uppe vid naveln, med fotsulorna vinklade mot varandra. Otroligt hur vig dom är! Men hon har ju säkert legat så i magen, lill skruttan!

Tänk att det var Du som bråkat så hemskt med mig alla dessa månader. <3

Och jag som var orolig att inte kunna älska Dig lika mycket som Elliot, men det gör jag!

Jag älskar Dig så det värker i bröstet! Jag älskar Dig och din bror mest av allt, och precis lika mycket! Ni är det bästa jag har och jag är så STOLT! Så otroligt stolt är jag! :)

Och lycklig!!!

Två vackra, välskapta barn! Jag är nog lyckligast på jorden. :)


1 kommentar:

  1. Barnen äe det absolut bästa vi har och vad lycklig vi är för det.

    SvaraRadera