tisdag 17 maj 2011

De första dagarna hemma.. :)

Inge namn har hon.. ännu! Vår lilla prinsessa! Men en liten skrållan är hon allt. :)
Myser här i sin korg med den rosa super fina kaninen som hon fått av sin moster. :)



Fick vara rosa för första gången idag, mamma gillar! :D
Min mamma, mormor och Elliot var ner på stan i Måndags och lyckades skrapa ihop en massa fina kläder. Tack, tack, taaaack! :D Fast det var väldigt urplockat och dåligt med små tjejkläder.. Men men. Lycka att man fick något rosa! :)



Ska vara nära hela tiden.. Hjärtat! Var inatt när jag försökte lägga ner henne i korgen.

Då klamrar hon sig fast med båda sina små nävar och håller om min hand.

(hinner ju såklart släppa supergrepet medans jag fumlar med telefonen)

Gissa vem som fick komma tillbaka till sängen DIREKT. Myshöna, kan ju inte lämna henne själv inte..



Tror inte ens jag måste skriva att jag är lycklig.. Det är nog ganska självklart.

Jag är så sjukt lycklig! Jag är så lyckligt lottad som har världens snällaste pojkvän och de två vackraste, underbaraste och friska små barn!!














Gullgumman! Ser ut som en riktig liten tant, en SÖT sådan! :)

Så ingen Holly är hon nog?!

Det här med namn är så jobbigt, och så svårt.

För oss är hon ju världens finaste, så finns ju inget namn som är "värdig" henne.

Men Elvira.. Kanske?! Kanske inte?!

Har ni förslag, så kom med dom? :)

För Skrållan får hon inte heta för Niklas.. Snyft! Hon är verkligen en skrållan. ;)


I morgon Gävle för läkarundersökning på skrållan.

Sedan lite shopping då kanske?! ;D

Elliot blir nog hemma med sin moster och mormor.. Får se!


Puss och godnatt!

















2 kommentarer:

  1. Jag tycker hon ser ut som en Jill :)

    SvaraRadera
  2. vad söt hon är. grattis :)
    /louise mårtensson

    SvaraRadera