tisdag 17 maj 2011

Vår älskade dotter 14/5 2011 ♥

Så kom Hon, världens finaste, underbaraste lilla varelsen..
Lördagen den 14 maj 2011. Kl: 13:57. Vikt: 3926 och längd 51cm.
En stor liten tjej. Men för oss är hon minimal! :)


Bilfärden hem.. :) Hjärtat! Så fin.
Hon är gudomlig. Lika snäll och lugn som sin storebror!
Har ingen lust alls med att skriva så mycket här.. Det kommer nog senare.
Jag har nånting mycket härligare att snusa på vid tv:n. Hiih!

Men hon är ju så fin, och vi är ju så stolta. Så måste ju skylta med henne lite. :)






4 kommentarer:

  1. Men det är klart att du ska mysa så mycket du bara kan med skrållan :D Även om jag vill höra allt o så, så förstår jag ju att du har fullt upp med annat hemma :) Hoppas allt går bra. Supersöt är hon iaf! :D Och Elvira tycker jag skulle gå bra med Elliot :) Men sen är det ju ni som måste känna att namnet är rätt =)
    Det är bara att säga till ifall ni har tråkig och vill ha sällskap, jag kommer mer än gärna ;)
    Återigen; GRATTIS till världens sötaste lilla skrållan! ♥ Så glad för eran skull! :) Många kramar till er!♥

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS till den underbara lilla tjejen! Hoppas allting gick bra..:)

    SvaraRadera
  3. Guuud :) Grattis till er alla!!
    Hoppas allt gick bra!
    Från hela min familj!

    SvaraRadera
  4. Åhh gud vad söt hon är :)

    SvaraRadera