tisdag 10 maj 2011

En underbar dag med min älskade lilla familj.

En underbar dag i solen, hemma på våran gård. :) Massa lek och bus under torkställningen med tvätt, mys och fruktstund på zebrafilten. Jag älskar livet just nu!! :)


Tror jag min son också gör.. Yeeey! Slipper alla vinterkläderna!



Så mycket "kan själv" nu. Han vill göra i stort sett allt själv. Kul och se! Han fixar ju det mesta!

Fruktstund. Tjockispaddan är också med på bild. :b






Majsan (Maja=Katt) ska såklart också vara med och mysa. Hiih! Hon är helt otrolig, myshöna. :)

Helvild!! Är ju såå roligt att busa bland tvätten. ;) Mamman kröp runt och jagade, med magen hängandes i marken. ;D Hahaha! Våra grannar måste ju ha roligt åt oss..

En granne sa: "Tänk, ni är en sån söt liten familj!" Och det värmer ju att höra. :)



Funderaren. Vår älskade lilla filosof! :)






Så stor så kan till och med duscha själv. ;) Vilken kille!

Han blir så stor så fort att man får tårar i ögonen..

Han ääääälskar att duscha. Lääääänge också!







Jag älskar Dig góunge!!! Du är det absolut bästa jag har!




4 kommentarer:

  1. a men tack för det, ska jag komma ihåg du :) haha, härliga bilder på familjen din :)

    men jahaja, där ser man :D statoiltiden var ju underbar xD då var man inte gammal tant inte ;b

    ska nog ner på stan idag, får hålla tummarna för att jag kommer ihåg att kika förbi där då :)

    SvaraRadera
  2. Kan inte tänka mig att vi kommer få lägenheten, men jag hoppa verkligen. Dock står vi 5a på den så har tackat ja på den men kommer inte att gå och titta. Om vi får den så går jag och tittar. Men uteplatser är så pass poppulärt, och det där var en kanonlägenhet, så känns deprimerande att in få den. Håller istället tummarna för att Jimmy få jobb, hans anställning går ut 1 juni så annars är han arbetslös, skulle egentligen fått besked redan förra veckan men arbetsgivaren har varit i fjällen. Men håller verkligen tummarna.
    Ja tiden går fort, han växer lille linus. Inte alls långt kvar för er heller, så spännande. Undrar vad ni kommer få. Tror du pojk eller flicka ? Tror ni kommer få en tjej jag faktiskt, men snart får vi veta. Önskar iallafall dig lycka till, hoppas allt går bra när det väl är dags :)

    SvaraRadera
  3. Men vad duktig han är, som kan så mycket =) Och så stor han blir :D
    Tristan älskar att duscha han med, brukar hoppa in när jag el Tony duschar, och får han inte blir han skitsur, samma när vi har duschat klart :P
    Hoppas vi ses snart! Kram

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till tjejen, superlik Elliot ju :D

    SvaraRadera