onsdag 8 juni 2011

7/6-8/6 Livets prövningar..

Mina älskade, älskade små barn!!


Elliot och Elvira, Ni är mitt allt!



Elvira myser på med pappa i soffan. :)



Min söta lilla primadonna sover skönt i mormors famn. :)





Nationaldagen 6/6: Åkte till mormor och morfar och lekte en stund på gården. Elliot fick köra alla våra olika bilar. Har ett gäng om man säger så, en 144, en toyota, en mercury, passat, opel, 740 har kanske till och med glömt någon?! Ellior brummade på som en galning och när det blev dags för lunch så var ju det inte intressant. :p Pappa sågade ner vårat jätte stora träd som alltid stått på våran gård. Och vilken skillnad! Blev stor publik när det jätte trädet skulle ner. Haha, och pappa klättrade runt som en liten apa.

Jaja, efter det lånade vi raggarbilen och åkte ut till Kilafors på ett veteran café. Där vi träffade Caroline, David och Linus. :) Super trevligt! Fler utflykter med dem hoppas vi på! :)



Mammas födelsedag och Josefins bal 7/6: Börjar med att gratulera min mamma som är världens bästa mamma, mormor, allt! Hon blir 42 år, men det syns inte. :) Var själv med barnen denna dag (är jag väl alla dagar, egentligen), men denna dag var lite kämpig. Ville göra mig själv fin med tanke på systers bal, och så ville jag ha barnen fina. Men dom ville samma saker samtidigt ungefär, och båda ville vara med mamma heeela tiden. Kämpigt kämpigt! Men men. Vi lyckades ta oss till bilen i tid och 13:15 befann vi oss nere på soc, där vi skulle fylla i deladvårdnad. Sedan gick jag med barnen till mamma och pappa. Niklas körde hem bilen. Men fy fan vad jag ångrar att jag gick i denna ÄCKLIGA värme! Det här är ju inte normalt! Usch. Jaja, blev hur mycket folk som helst sen hemma hos oss. Jossan i sin sagolikt vackra klänning, hennes kompisar som också var lika fina, släkt, grannar m.m.

Sedan bar det av ner mot balen. Och jag grät en skvätt när min vackra syster fick hjälp ut ur bilen av vår stilige bror. :)


8/6 20årig Bröllopsdag: Vilken dag alltså! Elliot har ramlat och slagit sig på sidan av huvudet. Världens bulla! Och blodbulla liksom.. Jag grät som en litet barn och ringde mamma på en gång! Hon och syster kom som kanonkulor. Fy! :(

Mamma och pappas Bröllopsdag är det idag också.. 20år har de varit gifta. :) Och jag var brudtärna på derasa bröllop, lilla jag. Hiih!

Ska iväg och titta efter en pool och en matta sen med pappa. :)

Nu måste jag ta lillskruttan som är sällskaps sjuk, eller hungrig.

Elliot sover, han bara grinna och hängde i mina ben. Så han åkte i säng.. :(

Lite små tuff dag det här också..


Måste springa nu! Bye!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar