onsdag 22 juni 2011

Elvira 5½ vecka sov hela natten, och log! Och efterkontroll..

Vi tog vagnen på morgonen och promenerade hem till mormor och moster. :)
Eller morgon var det väl inte. Tio i morse öppnade jag dörren till Elliots rum, då tittade han upp.

-Ska du sova bort hela dagen?! Frågade jag då. ;) då bara log han och sträkte upp armarna.


Jag har ju tur att han gillar att åka vagn. Eller iaf syskonvagnen med sin lillasyster. :)




Världens finaste!!!

Mamma är så stolt över sina vackra barn!


Den här guldklimpen sov hela natten. :)


Och igår log hon åt mig. Åh, en sån lycka!!!


Och idag har hon lett en massa till mamma, alltså hennes mormor. Mys!!!



Ett kallt dopp i poolen med moster. ;)







Wiiiie vad roligt!!

I flytvästen som Elliot fått av morfar. :)

Tills vi ska vara i skärgården, Vinströmmarna, fiska, åka båt m.m.


Moster tycker nog det är kallt. ;D


Traktorn, brum brum!!

Traktorn är efter min lillebror, men Elliot gillar den skarpt!



Blev stan med syster efter besöket hos barnmorskan.

Ska tala om att det var sista gången jag visade upp pullirullan på VÄÄÄLDIGT länge.

Usch, inge trevligt..


På stan hittade vi present till Helen och Jockes lilla Eila. :)

Och min Elvira fick en bodie, och sen hittade jag Laban byxor till båda mina små E:n. :)


Tack syster för en "normal" dag på stan. Längesen, bara vi två.

Jag fick vara lite ung en gång och gå utan barnen.

Är dock inte van att vara utan dem, så höll på att längta sönder.

Illa! ;) Stressade på min lillasyster.. Förlåt!

Men du ska veta att det var trevligt för mig.


Gud vad vi får höra att vi är lik varandra, lite små roligt. ;)

Vi väger exakt lika mycket nu! ;D

Puss på henne, jag älskar Dig obeskrivligt!


Nu mys med min älskade dotter som ligger snällt och tittar, hjärtat!

Niklas är på cross med min pappa..

Lika bra det. Orkar inte med han.. Haha, snällt.

Jaja. Byee! :)



Elliot tokar sig som vanligt vid matbordet. Älskade tok!! ;)




1 kommentar:

  1. Tack själv! :) <3 och du, vi väger endast lika mycket för att jag har gått upp x antal kilon efter de senaste veckornas festande... och dom ska bort, illa kvickt! ;*

    SvaraRadera