tisdag 14 juni 2011

Studenten 2011

Ja, så var också denna student över..
Shiiiit vad tiden går fort. Tre år sedan jag gick ut nu.. Det är ju sjukt!

Mina barn har varit gudomliga idag.
Elliot började morgonen med att stå ute i hallen framför spegelväggen och dansa och göra piruetter (-stavning?!). Han är så enormt söt! Måste försöka filma honom någon dag.
Sedan har vi sjungit, dansat och myst i sängen.
Och Elvira har nästan sovit hela dagen.
Så jag har hunnit duscha, sminkat mig och plattat håret. I lugn och ro! :)

Niklas kom hem vid halv ett, då sov barnen.
Han duschade och gjorde sig klar.

Sedan åkte vi ner. Kom försent, så missade systers "utgång".. :(
Dom skulle ju BÖRJA släppa ut dem klockan två. Såå dåligt!
Och jag känner mig som världens sämsta syster som missade det!
Men sedan lämnade jag Niklas med barnen och våran jättevagn, haha. Och så sprang jag in i folkmassan för att hitta henne. Och som tur var kände jag igen sötpluttan på hennes studentskylt! Så tog sikte på den och bara sprang, sprang över ett gäng studenter och förstörde nog en massa fotografier där jag plöjde fram. :p
Hängde på Monica och Josefin en varsin nalle. Grät gjorde jag också.. Shit va fånig! Men hon var så fin, och hon blir så stor.

Träffade en massa trevligt folk idag! Så roligt att prata av sig. ;)
Familjen T sprang vi på flera gånger. :) Anna och Annso fick man en pratstund med, och även familjen Kyller. :)

Plöjde sedan med syskonvagnen uppför Ornbacken. Turkarna körde som galningar med sina vagnar och man blev ju påkörd ett X antal gånger. Trängs gjorde dom också. Minst sagt IRRITERANDE!

Pappa och bror skjutsade sedan iväg syster i raggarbilen som var piffad med björkar och ballonger. Elliot brummade som en galning när han såg dem. Så jag slet ur han ur vagnen och sprang fram och frågade om han kunde få åka med dem, och det var ju klart! :)

Vi gick sedan med Elvira till bilen och åkte hem till min familj där mat och släkt väntade.
Super trevligt! Är så mycket småttingar i familjen nu, och det är så mysigt!
Albin, Filip, Melvin, Melina, Nelly, Elias, Elliot och Elvira. :)

Nu är man trött i både kropp och huvud så ska blir skönt med sängen.
I morgon är det studenterna i Söderhamn, så då tar ju kusin Edvin.
Får se om man orkar följa familjen ut dit.
Vore trevligt och träffa Therese och Tristan i morgon också. :)
Vi får se..

Godnatt!
Och hoppas Du njuter och har en underbar kväll/natt kära syster!
Det är Du värd. :)

1 kommentar:

  1. Tack för den söta nallen och det fina kortet Jenny! :)

    SvaraRadera