fredag 24 juni 2011

Glad eller Trevlig Midsommar?!



Mina älskade och vackra barn!! :)


Elviras första ombyte, spydde sedan ner sig totalt. Tur man har fler vackra klänningar åt lilla prinsessan. :)

Tog bilen och åkte några mil, nämligen till Vinströmmarna där vi firat midsommar nästan så länge jag kan minnas.. Trevligt ställe! Förutom all mygg och knott. :p



Mormor med Elvira. :)


Jag älskar när jag hinner med och umgås och mysa eller göra roliga saker med båda mina barn. När dom får lika mycket uppmärksamhet och när jag hinner umgås lika mycket med båda två. :) Då mår mamma Jenny som allra bäst!

Var jätte roligt att få plaska med Elliot idag. Första gången han gick med på att ha sina tuffa stövlar. ;)


Självklart satte sig Elliot i vattenpölen, hahah. Blev super blöt. Och inge ombyte. :s Tur morfar ställde sig vid elden med dressen och lyckades få den torr. För gud vilket liv det blev när jag blev tvungen ta in honom till husvagnen medans dressen fick torka. Han ville ju plaska vidare. :p



Ser ut som nån "Hollywood-fru/mamma" som gömmer mig bakom kepsen. ;) Haha. Men brorsan som hängde på mig den när han stack iväg med moppen.


Min vackra syster är lycklig över att få vara med på bild. :)


Elliot erkar tycka det är högljutt?! ;p Haha.


Vår käre gamle vän Urban, lika bråkig/busig som han ser ut. ;)



Elliot ÄLSKADE majskolvar, och det var nå nytt. Det visste vi inte om. :)











Morfar blev lycklig när Elvira ville mysa med honom länge idag.. :)

Elliot myser på med mormor. :)



Klapp klapp! Nånting han har börjat med nu, att han ska klappa och va lite små go med oss. :)


Elvira ler. :) Jossan.. öhm.. ler?! Och Molly myser. :)



Molly myser/passa Elvira. :) Så sött! Hiih.

Elvira var så fin idag i klänningen som hon fått av Tony, Therese och Tristan. :)




Vi mumsar på! ;) Hoppas alla haft en trevlig midsommar!! :)

Det har vi, med något myggbet och lite små snoriga näsor går vi nu och lägger oss.

Elliot börjar bli sjuk låter det som. Fått varit in till honom en gång redan, låter som att han ska få ett kruppanfall. :( Fya! Håller alla tummar och tår att vi slipper det. Så obehagligt när han inte kan andas!! :(

Godnatt!


1 kommentar:

  1. Måste säga att du har så himla söta och fina barn! Men din syster däremot var ju inte direkt charmig.... I DO HATE U...... sometimes

    SvaraRadera