onsdag 15 juni 2011

Vad gör man?!



Ja, vad gör man när man har så snälla barn som sover?! Det är ju nästan fullt upp jämt. Så när man får så här mycket tid över så vet man inte vad man ska göra.


Vi orkade inte följa med till Söderhamn och kolla på studenterna idag iaf. Det är inge härligt väder. Jobbigt att släpa sig fram med tvillingvagnen och sedan bli blöt på de.

Men man ska inte klaga på tråkigt väder, för det är ju mys och städ väder.

Jag och Elliot har plockat kläder, och massa saker från golven, bänkar osv. Så det ska vara lätt att dammsuga av sedan. Han är så duktig och hjälper mig! Blir så stolt.

Elvira bara sov.

Gav Elliot rätt så tidig lunch, då jag märkte att han började bli trött.

Han gosade med Maja super mycket, och sedan med mina ben. ;p Haha! Somnade snabbt.


Kör en tvätt nu, sorterat post, strykt en duk och torkat av lite bänkar och bord.

Nu tror jag lill skrållan håller på att vakna. Så ska hinka i mig en massa vatten och sedan mysa med henne innan det blir fullfart igen när storebror vaknar.
Hade vellat vara ner på stan.. Men vet inte om jag har sån lust med det. Får se!
Måste iväg sen och köpa en pärm till Elvira och bröd behövs. Men väntar nog tills Niklas kommer hem.




Den här mössan fick Elliot av Frida när han var nyödd, Elvira får ärva lite. ;)




Blev inge lek och bus med Therese pch Tristan idag. :/

Tristan hade sovit länge och låtit både mamman och pappan fått sovmorgon.

Och även denna familj sov länge idag.

Får hoppas vi kan ses en annan dag, snaaart! :)


Elliot gör "onda ögat" vid frukosten.. ;) Söt unge!!



Får se om det blir lek och bus med Caroline och Linus i morgon, hoppas hoppas!! :)

Elliot och jag saknar dem!


Men känner mig lite småsjuk.. Men det har jag inte tid eller lust med!

Elvira verkar förretsen inte alls vakna.. Så kanske man ska kolla runt på lite kläder till barnen?! ;) Thiih.


Puss på Er!!

1 kommentar:

  1. ¨ja hua, inte alls roligt med huvudvärk =/

    Tror Linus börjar bli sjuk också, han hade lite feber. Har själv ont i halsen så han kanske har det han med =( Så jobbigt när man inte vet vad det är =/

    SvaraRadera