fredag 24 juni 2011

Elliot och Elvira hälsade på Eila. :)

Igår åkte vi till Rengsjö och hälsade på Helen, Jocke och lilla Eila. :)
Elliot blev förvånad över att det fanns ännu en sån där liten människa.. Hiih.


Min lilla Elvira blev helt plötsligt jätte stor. :( Snyft! Det skiljer exakt 5 veckor på dem, båda är född en lördag. :)
Elvira hade spytt ner alla sina 50-56 kläder så hon har storlek 62 på sig, så därför ser hon jätte stor ut.. Delvis de och delvis så är hon ganska rund och go. :)



Var verkligen super kul att träffa dem! Är så långt mellan gångerna.. Tyvärr.

Var jätte skönt att få prata av sig med Helen. Det tackar jag innerligt för! :)

Saknar tiderna med Dig. :)


Min älskade son fick gå ut med pappa Niklas och Jocke och tittade på när dom åkte cross. :)

Brum brum!!!

När vi kom hem tar hand som vanligt hand om lillasyster. :)

Världens duktigaste storebror!!! Blir så stolt över dig!
Vill hålla handen och ge nappen osv. :)


Världens snällaste lilla tjej. :) Hon är verkligen de. Jag tackar Gud, eller någon, för mina gudomliga små barn. Vad vore jag utan Er?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar