söndag 26 juni 2011

Söndag - Sjuk med abstinens..

Elviras fina öga.. :) Ser redan nu att hon får lika ögon som mig och Elliot, hiih. Hoppas bara på att hon får lite mer böjda ögonfransar är vad storebror och pappan har.. Och är så länge ser det bra ut. ;) Hiih. Vi är sjuka här hemma.. och det suger! Eller egentligen är det rätt skönt, man slipper tänka på alla "måsten" och verkligen bara vara.
Vara degklump och bara ta det lugnt. Gå osminkad och i fula mjukiskläder osv. ;)



Storhandlat idag och städat.

Grilla passade vi också på att göra, eller grabbarna.

Jag och Elvira var inne och bakade en äppelpaj. :)

Dåligt drag i grillen så Niklas får stå och blåsa, hahah.

Elliot satt duktigt på stolen hela tiden och bara tittade på pappan.

Han är så snorog lill klimpen, och hostar.. :(

Elvira började igår hon också. Försökte kräkas upp slem osv. :(

Inte van att ha en sån liten som är sjuk/förkyld. Eller var aldrig det när han vår sådär liten.. Men men. Det har gått bra hitills. Jag sover USELT! Kollar henne vid minsta hostning eller snörvling.




Hoppas vi är piggare i morgon så går vi nog hem till mormor som har sommarlov. :)

Och Josefin som är ledig. :)

Mamma och pappa tittade förbi en super snabbis med min mobiltelefon som jag glömde i deras husvagn i fredags.. Har minst sagt haft abstinens efter den..!

Haha, nedå. Lite, lite, liiiite skönt har det varit utan den.

Niklas tycker att det har varit underbart och kommer säkert att gömma den för mig i framtiden.. :p


Får se vad denna vecka har att erbjuda, har så mycket idéer. :)

Nu ska jag gå och mysa med Niklas och Elvira, hör att hon längtar efter mys med mamma.


Elvira har pratat i massor idag, alltså jollrat. UR GULLIGT!! Mammas hjärta smälter! Och ler gör hon i massor. Gud så mysigt det är! Man kan ligga och gulla hur länge som helst. ;)

Och fy hur man låter då.. Haha! Pip, piip, piiiiiip röst! :p


Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar