lördag 11 juni 2011

Elvira 4 veckor idag, sov hela natten! ;D



Vilken underbar liten dotter jag har, världens snällaste och nöjdaste lilla madam! :)

Inatt sov hon hela natten, såå skönt. I vanliga fall får hon mat vid 02:00-03:00 och sen sover hon till 06:00. Igår natt sov hon 5 timmar i steck, men inatt hela natten! Alltså från 23:00-06:15. Kan man begära mer från en sån liten tjej?! Nej. :)


Började denna dag med att åka ner på stan. Solskyddsfaktor till Elliot och en solhatt behövdes. Var super dåligt med solhattar, tyckte då jag. Väääldigt urplockat också. Och vad som helst duger ju inte till min prins! Hittade tillsist iaf, det var den sista på Lindex. Så hade lite tur. Åkte sedan till Ren för att överlämna mamma och pappas present, bröllopspresent. Och så ville vi ju bada lite. ;)


Till lunch åkte pappa, niklas och jakob och köpte några liter jordgubbar, mums mums!!

Måste lägga ut de här bilderna på min son. Han sitter i brorsans epa, stekande sol, mamman MÅSTADE sitta med på passagerarsidan, och det kördes länge, länge, lääänge!

Han älskar bilar min son.. alla sorters fordon egentligen. Oj oj. ;)





Känner mig lite små ledsen. Förstår inte varför.. Tråkigt och jobbigt är det iaf..

Vill inte vara såhär.. Men barnen får mig glad iaf. När dom ler och skrattar försvinner alla bekymmer. Man blir varm och bara fylls av lycka. Jag älskar mina små E:n!!


I morgon skulle vi försöka ta det lite lugnt. Som säger att det ska bli åska.. Hm. Vore nästan skönt känner jag.

Skulle ha varit på Barnens Hus och köpt myggnät till vagnen, paraply och en cykel till Elliot kanske?! :) men får se om vi är sugna på det i morgon..


God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar