söndag 12 juni 2011

Biltur, så blev det ju Barnens Hus också.

Idag var har jag varit trött och super irriterad..
Men men, så är livet ibland.
Vill inte gå in så mycket mer på det. Jag orkar inte älta en massa "negativt".
Det var ju som sagt tänkt att vi skulle åka på Barnens Hus idag, men jag var ju inte alls på humör. Så jag sa till Niklas att det struntade vi i.

Efter lunchen bestämde vi oss iaf för att ta en tur med bilen.
Åkte mysiga små skogsvägar och tillsist var vi framme i Trönö.
Så då sa jag att vi lika gärna kunde dyka förbisöderhamn och Barnens Hus.
Blir ju lite gladare av att åka bil, det brukar jag bli iaf.

På Barnens Hus köpte vi ett parasol till vagnen, 3 båtar till Elliot, en flytgrej som man kan stoppa ut benen på (svårt att förklara) till Elliot och så fick han tre t-shirtar.
Ska dit nästa helg och köpa ett myggnät till syskonvagnen också.

I morgon blir det nog stan med mamma.
Om man orkar och om barnen är på humör så man blir klar i tid. :)
Snart tar lill syster studenten, shiiit.
3 år sedan en annan stod där nu.. Man börjar bli gammal. :p

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar