söndag 28 november 2010

- Ajdå, första advent.

FöreEfter
Var tvungen lägga ut ännu några bilder sen klippningen. ;)
Ja, man var ju snabb med att sätta upp julgardiner och julpynt. Men ack jag har glömt ljusstaken. Så vi har faktiskt inte tänt något första advents ljus idag.. :/ Skäms!!
Idag är vi trötta här hemma, helt färdiga. Men vi åkte ändå inåt Bollnäs.
Lämnade av lilla Elliot hos sin morfar, för moster och mormor var på stan och kollade julskyltningen. Kändes hemskt att läman bort vår lilla sjukling. Men bättre han får vara med morfar och sova en slängas runt i en massa butiker.
Jag och Niklas åkte först ut till Sörängsmarknad och kollade på lite tapeter och färg.
Var trevligt, längesen det bara var jag och Niklas.
Sedan storhandlade vi på Willy´s och sen sprang vi snabbt in på Jysk och Rusta.
Sen hämtade vi lillprinsen som hade ramlat och har nu världens blåmärke i pannan. :(
Han sover nu, men var svårvsövd. Han blir typ hyperktiv av medicinen han får. :(
Jaja, gjorde Kyckling med sambaoloek och potatis, var gott! :)
Har mått fruktanvärt dåligt nu på eftermiddagen. Spydde i bilen hem..
Men kan inte riktigt säga exakt vad det är som är fel.. Jag har inte ont i huvet eller nå sånt. Utan ont i kroppen, kroppen är helt slut. Orkar nada! Mår pissigt helt enkelt!
Kollade sista avsnittet Ensam mamma söker, sorgligt.
Äter twix, chips och mandarin. Konstig blandning, haha.
Hoppas jag och lill hjärtat mår bättre i morgon.
Hej så länge!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar