tisdag 23 november 2010

- Måndag, Öppna Förskolan med 32 st

Ja, måndagen bestämde vi oss för att få leka och umgås lite. Så bestämde med Caroline och Linus att vi skulle träffas vid max och gå till Öppna. Var super mycket folk, 32 stycken till och med. Men trevligt, roligt att se lite nya ansikten och roliga människor. :)

På bilden nedanför titta Elliot på mig som att han skulle säga: "Mamma, Tristan försöker ta min leksak. Säg till honom då?!?" ;)


Elliot busade på med sina bästa kompisar, Linus och Tristan. :)
Sötnosarna klättrade över varandra, på varandra och hur som helst. ;)


Elliot och Linus var ju mycket vildare än Tristan.. Men mamma Therese, det kommer! ;) Haha. Annars ska jag se till att Elliot och Linus lär honom ett och annan. ;)

Elliot sprang runt som en galning på Öppna och skrek och tjoade. Alla sa att hans ögon bara lyste, och dom gör ju de hos den där lilla vilden. ;) Tog Johannas lilla Nelly, min kusin, som satt i gåstolen och skjutsade runt på henne. Sedan när lilla Charlie satt i Gåstolen tog han en sväng om med honom också. ;) Haha! Så bet han även Caroline i stortån, så hon skrek som en stuken gris. ;) Haha!!
Efter sången på Öppna, stannade vi kvar och pratade en massa. Köpte oss lite fika där och myste på. Sedan la jag och Caroline grabbarna i vagnen och gick på Röda Korset, sedan inåt stan och sen Dollar. Mycket trevligt! Pratade en massa och hittade lite fina saker. ;)
Framåt kvällen trodde man ju lill vilden skulle vara trött efter allt tokande och busande under dagen men, ack nej. :) Haha. Vi fortsatte raceá runt här hemma!
Niklas sålde också skotern. Nice med lite cash!
Gissa om jag hade ont i rygg och bäcken under kvällen och natten... ?!?!
Ska inte gå såna där "långpromenader" i klackskor nästa gång. ;b
Är huvet dum får kroppen lida!

1 kommentar:

  1. Nog var det mkt folk på öppna. Jisses! Det var ju första gången jag var där & jag blev lite små chockad att det var så många där. Babyboom 2010 :p Men kul var det iaf & fler gånger blir det :)

    Han är ju så söt din lilla Elliot. Precis som du skrev så såg han ut & må så bra där på öppna när han fick gå omkring & leka med dom andra barnen.

    Ha det så bra!

    SvaraRadera