måndag 29 november 2010

- Hemmadag.

Idag har alla i vår lilla familj varit hemma.
Elliot vaknade klockan tre inatt och var ovanligt pigg (pga den j*vla medicinen).
Även vår katt Maja hade ett damp-anfall inatt. Så dom höll både mig och Niklas vaken.
Har mått lite halvkonstigt idag, men känner mig ändå bättre än vad jag gjorde igår.

Niklas var in till Länsförsökringar idag. Har börjat byta bank från Swedbank till Länsförsäkringar. För vi tar vårt första lån där nu, och det är (vad det låter) helt klart en bättre bank.
Är väldigt imponerad på oss för att detta blir vårat första lån.
Man blir lite stolt. Fast allt är ju egentligen Niklas förtjänst, han som är grymt duktig med affärer och pengar.
Men vi har två bilar, en BMW -02 och en Volvo -92, en skoter (som nyss blev såld, men ändå), och inga lån och aldrig haft. Är ganska duktigt tycker jag. :)

Håller på att leta ny bil nu. Blir nog en jeep. Vilket Jenny skulle ÄLSKA att köra runt i. ;)
Inte en Jeep som är en Jeep, utan stor som en Jeep fast en Volvo eller BMW.
Sen måste det ju hittas en syskonvagn, kanske trillingvagn?! Who knows..

Ska bli så grymt kul att flytta in tillbaka till Bollnäs igen. :)
Och nu är ju lägeneheten våran, så vi ska slå ner en vägg och tapetsera EXAKT så som vi vill ha det. Kul, kul, kul!!!
Har beställt nytt överkast till sängen och fyra nya kuddar, hoppas det blir bra.
Har kollat Top Model och nu Hollywood fruar. Maria Montizami, min idol! Puckad och flum, typ som mig då. ;b

Imorgon ska vi följa med syster och kolla på balklänning. Hon kommer lätt vara den vackraste på hela balen. :)

God natt!

3 kommentarer:

  1. Sv: Jasså! Ja men tack så mycket :) det är inte så svårt ;)

    SvaraRadera
  2. Ge inte Maja av den medicinen heller ;D Kram mamma

    SvaraRadera