onsdag 1 december 2010

- S - S - S -

Slut - sliten - och näst intill - störd.
Så känner jag mig för tillfället..

Elliot sover nu, och det borde jag egentligen också göra.
Men det där med att slappna av har jag lite svårt för.. -ibland.

Igår kväll stack Niklas, den j*veln, på innebandy. Åkte före sju och kom hem vid nio.
Elliot ville inte alls sova. Men envis som jag är vägrade jag att ta upp honom.
Så hur många gånger jag sprang upp och ned för denna trapp vill jag inte ens räkna.
Jag som ville titta på Halv åtta hos mig i lugn och ro, och hinna duscha så håret skulle torka innan läggdags. Men ack nej!
20:19 någongång slöt Elliot sina vackra blå ögon. Suck.
Då var det bara skit på tv:n, och jag fick lägga mig i blött hår, såklart.
Niklas var inte populär när han kom hem.
Sen inatt vaknade jag vid tre, kissade och kunde inte somna om. Vid fyra tiden vaknade Elliot och sen var vi uppe till sex. Var så trött vid sex så jag grät, haha. Nu tänker ni patetiskt, och ja. Jag vet!
Men jag vart mest less på mig själv. Att jag klagar nu efter en jobbig kväll och natt, hur faaaan ska jag då klara mig nästa vecka när Niklas byter firma och börjar jobba borta i Stockholm igen?!?! Det kan man ju fråga sig. Jävla gnäll Jenny!
Elliot somnade iaf om och sov till nio, det var mer än skööönt. Nog för att jag inte kunde somna, slumrade en stund tillsist. Men vila är guld värt det också.

Nu ligger jag i soffan, myst ner mig och tänt i spisen igen.
Hade tänkt åkt lite pulka med lille E, men han är så förkyld och det är så kallt. Så får se hur vi gör med de.

Ser, och känner förresten att lill vilden haft sönder några knappar på min bärbara.. Hm! Jaja. Han far ju fram som jag vet inte vad. Så inte lätt att hinna med att vara överallt.
Han går förfullt nu, sötast! :)
1o månader och ca 2 veckor, då ställde han sig och gick över hela köksgolvet. En sån kille. ;)

Hörs kanske mer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar