tisdag 21 december 2010

- Ultraljudet, bland annat..

Ja, jag måste väl skynda mig att skriva lite snabbt här.
Mamma har spenderat natten hos oss, var trevligt.
Drack varm o´boy, rostade mackor och tittade på Jul med Ernst. :)
Elliot satt uppe med oss till strax efter åtta, han var inte sugen på att sova, och ville väl också vara med och mysa. :) Tokunge!

Ultraljudet förra veckan gick bra.
Det var bara en, som tur var. ;) Usch, får man säga så.. Hade självklart blivit glad om det var två. Men jag har redan en sån liten en, och vill ge honom en massa tid också. Så då räcker det med en. :) Hiih.
Skulle dock tillbaka och göra nytt ultraljud när jag kommit till v.32 tyckte barnmorskan.
Moderkakan låg helt fel så det var risk för kejsarsnitt.
Och det vill jag INTE! Iaf inte när jag redan vet att jag kan födda vaginalt. Får se vad dom säger senare då..
Det är iaf fullfart på den lilla där inne, så han/hon mår prima. :) Hon backade mig ungefär tio dagar så nytt BF är 2011-05-25. :) Men kan hända att denne lille kommer kanske en månad tidigare som sin bror. ;) Hiih!

I Söndags var vi till min farmor och farfar och firade lille julafton. Fick god mat, glögg, risalamalta och ost o kex. Allt! :b Haha. Farbror var där med sin tjej Johanna och deras lilla dotter Nelly.
Har kanon fina bilder på barnen, så ska försöka lägga ut dem. :)

idag hade jag tänkt försökt hinna med att träffa Bea och barnen. :)
Och dela ut de tre sista julkorten på prinsen. :)

Tror det var allt för denna gång.
Niklas är i Stockholm. Gruvar mig enormt för i morgon när han ska köra hem i detta SNÖKAOS!!! Usch.

Puss på er!

1 kommentar:

  1. Bara för att rätta dig lite gumman lilla, moderkakan låg inte HELT fel, den låg bara lite lägre, men hon sa också att den oftast följer med "uppåt" sen.

    Du skrämmer dina läsare lite väl ;)

    SvaraRadera