onsdag 8 december 2010

- Bebisdejt hos Linda. :)

Packade in oss i bilen idag och drog till Bollnäs. Hade egentligen behövt varit hemma och eldat hela dagen. Gud en sån kyla!
I Bollnäs började vi med att åka till ICA träffen och hämtade ut Partylite ljusen och lyktorna. Sedan lunchade vi hemma hos mamma/mormor. :)
Och så packade vi oss in i bilen igen och for hem till Linda och lilla Tilda.
Möttes av Tilda. :)Elliot blev glad av att se sin kompis, och ville gärna ta och känna lite på henne. :)
Blev en massa bus och lek. Super trevligt!

Sedan kom också Anna och lilla Wilda. :) Skoj skoj!

Elliot spexade och tokade sig som vanligt. ;) Sprang runt och busade så han blev helt slut. ;)


Sist kom Berit och Tindra. :) Elliot blev super glad över att träffa alla brudarna.
Dom tog Elliot på rumpan, klämde och kände. Haha! Fullt upp redan han. ;)

Tokunge!!! ;)
Och mamma´s lilla gladfis.


Linda fyllde år igår så hon bjöd på tårta och fika. :) Tackar för en super trevlig dag! Planerade nästa träff som ett 1-års firande för de små. ;D Ser vi framemot!
Tyvärr kunde inte Ann och Lizen komma, hon jobbade. Och Caroline och Linus var på lägenhetsvisning. Men vi ses en annan dag! :)
Fick middag hos min familj, var gott! :)
Nu är vi hemma. Prinsen sover, och jag har tänt brasan i spisen och några ljus. Myser för mig själv. :b Ätit två mackor. Funderar på att hämta mig någon pepparkakor eller så. ;)
Nu sk jag kolla på Bonde söker fru. Hihi!
Förresten så frågade Linda också om jag väntade tvillingar!! Alltså, SPÄNT!!! Längtar tills nästa onsdag. Då får vi svar.
Antingen är jag super fet, eller så undrar folk bara ändå. Men man känner ju sig enorm! Haha.
Bjuder på ännu en bild på de små, Elliot, Wilda och Tindra. :)
God natt!


4 kommentarer:

  1. Spännande, det är ju snart :)
    Jag tror jag kommer få i slutet på februari. Det bara känns så. Men går väl säkert över tiden bara för jag tänker så.
    Men min mage låg enormt högt på kurvan, så ligger den lika nästa gång kanske det ska kollas upp ifall jag är felberäknad. Blir spännande att se när den lille/lilla tittar ut. Hade ju bf 21 februari innan jag var på UL.

    SvaraRadera
  2. Men knäpp en magbild så får vi se Jenny :D

    SvaraRadera
  3. Haha, ja det gjorde det ju ;) Hon var jätteledsen hela tiden, lilla gumman! Men det blev lite charmigt ;) Haha gjorde han? Så roligt tyckte han att det var, HAHA! ;)

    Det är lite som det är mellan oss. Ibland är det bra och ibland är det ett helvete. Man vet liksom aldrig hur det är egentligen och det kan få mig att må riktigt dåligt. Är nere i en depp-period nu och mår inte särskilt bra. Det är jobbigt och det är svårt att acceptera att situationen är som den är. Det är väldigt krångligt och han vill men beter sig riktigt idiotiskt allt som oftast. Tyvärr :(

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du uppdaterar igen :D
    Ser ut som ni hade en trevlig dejt, och Elliot trivs nog där med alla tjejer han ;)
    Hoppas ni får en trevlig helg! Och kom och hälsa på någon dag :) Kram

    SvaraRadera